KERESÉS
 


Szoftvertámogatás és ügyfélszolgálat

Szoftvertámogatás

A SZÁMADÓ Kft. folyamatosan gondoskodik az általa fejlesztett szoftverek frissítéséről, karbantartásáról, a felszínre kerülő esetleges hibák kijavításáról, valamint a törvényi, jogszabályi változások által szükségessé tett módosítások végrehajtásáról, és ezek elérhetővé tételéről. Az ügyfelek automatikusan kapják a havi elektronikus hírlevet, melyben tájékoztatatást kapnak az aktuális kérdésekről, így például arról is, amikor újabb szoftververzió tölthető le a honlapról.

Ügyfélszolgálat

A SZÁMADÓ ügyfélszolgálat feladata, hogy támogassa a programok használatát, segítse az ügyfeleket problémáik, kérdéseik megoldásában, elhárítsa a működés közben előforduló programhibákat, és ellássa az ügyfeleket a szükséges naprakész információkkal. Elemei:

  • E-ügyfélszolgálat
  • Havi hírlevél
  • Tudásbázis
  • Fórum
  • Ügyfélkapu

Az e-ügyfélszolgálat elsősorban a konkrét program- vagy működési hibák fellépése esetén ad segítséget, akár a telepítés, rendszerbevezetés, akár a mindennapos használat során. A hibák bejelentése az űrlapon keresztül bármikor (munkaidőn túl is) megtörténhet, melyet a diszpécserközpont kezel. A hibajelenség és a bejelentő adatainak rögzítése után a belső ügyviteli folyamaton keresztül a megfelelő munkatárs feladatlistájában jelenik meg a bejelentés, és az ügyfél e-mail üzenetben kap értesítést, hogy megkezdődött a probléma vizsgálata. A hibajegy alapján a SZÁMADÓ munkatársai szükség esetén felveszik a kapcsolatot a bejelentést tevővel, telefonon vagy e-mailben.

Egyszerű esetekben a diszpécserközpont is segíthet a kérdések megválaszolásában és a könnyen kezelhető hibák elhárításában. A SZÁMADÓ szerződésben azt vállalja, hogy két napon belül megkezdi a bejelentett hibák elhárítását, ám többnyire igyekszik néhány órán belül, még a bejelentés napján befejezni a javítást. Nagyobb volumenű, vagy speciális feladat esetén - például új rendszer betanulásakor, szervermigráció, éves zárás, leltár - dedikált szakértő állhat az ügyfél rendelkezésére, hogy ezzel is egyszerűbbé és gördülékenyebbé váljon a folyamat.

A hibajelenség vizsgálata és a probléma megoldása a gyakran az ügyfél gépére történő távoli bejelentkezéssel, vagy ftp-n keresztül bekért adatbázisok segítségével történik, és ennek kapcsán szükség szerint konzultálnak az ügyféllel. A bejelentés státusza a webes felületű Ügyfélkapun keresztül folyamatosan nyomonkövethető, és ugyanitt minden ügyfél hónapról hónapra láthatja a szerződése és számlái státuszát is.

A SZÁMADÓ Tudásbázis frissítése minden ügyfél számára on-line elérhető. Ez a különleges "súgó" nem csupán a program egyes felületeinek a kezelését, hanem a programok telepítésével, használatával kapcsolatos fontosabb információkat is részletesen és strukturáltan tartalmazza. Minden felhasználó a Tudásbázis programba saját maga is beírhat feljegyzéseket, melyekben a saját gyakorlati megoldásait, tapasztalatait, megoldási, vagy kezelési eljárásait rögzíti.

A SZÁMADÓ Fórum elsősorban az ingyenes programok használóinak közössége, itt oszthatják meg egymással kérdéseiket, ötleteiket, de a szerződött SZÁMADÓ felhasználók is érdekes tanácsokat, tippeket kaphatnak a rendszerek használatára vonatkozóan.

A SZÁMADÓ Ügyfélkapun keresztül a felhasználók gyorsan hozzáférhetnek számukra fontos adatokhoz:

  • aktuális folyószámla egyenleg
  • szerződéses adatok
  • várható éves terméktámogatási díj
  • ügyfélszolgálati eseménylista.

Az Ügyfélszolgálat igénybevételének feltételei

Elektronikus ügyfélszolgálati oldalunk non-stop rendelkezésre áll, diszpécserközpontunk hétfőtől csütörtökig 8:30-tól 16:30-ig, pénteken 14:00-ig fogadja a hívásokat.

Szerződött ügyfeleink számára az alábbi táblázat szerint éves időkeret áll rendelkezésre. Az időkeret megállapítása a szerződés szerint igénybevett terméke éves szoftverkövetési díja arányában került megállapításra. Így az ügyfelek a szoftverkövetés során lényegében két dolgot „vásárolnak meg”. Egyrészt a szoftvertámogatást (javítások, frissítések, stb.), másrészt x perc ingyenes ügyfélszolgálati támogatást. Ezen időkereten belül kizárólag az esetleges kiszállásért kell fizetni (ám az esetek túlnyomó többségében távoli eléréssel megoldhatóak a felmerült feladatok). Amennyiben a szerződéses éven belül az ügyfél az ingyenesen rendelkezésre álló perckeretnél több szolgáltatást vesz igénybe, úgy azért már számlázni fog a SZÁMADÓ Kft. A számlázás azonban csak akkor történik, amikor az így igénybe vett ügyfélszolgálati percekből legalább egy órányi már "összejött". A perckeret minden szerződéses évfordulón újraindul.

Éves követési díj (Ft) Éves időkeret percben
0 - 10 000 60
10 001 - 50 000 120
50 001 - 100 000 200
100 001 - 250 000 300
250 001 - 400 000 400
400 001 - 600 000 500
600 001 - 1 000 000 600
1 000 000 - 1 500 000 700
1 500 001 - 2 000 000 800
2 000 001 - 3 000 000 1000
3 000 001 - 4 000 000 1200
4 000 001 - 5 000 000 1400
5 000 001 felett 1600



HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS:
(kérjük, adja meg e-mail címét)

 
SZÁMADÓ KFT.
1091 Budapest Üllői út 119. | Telefon/fax: 215-0256 | E-mail: mail@szamado.hu

Grafika & Kép: KHP Budapest |programozás: WebGeneral