KERESÉS
 


Menedzsmentrendszerek

Dokumentumkezelés, eseménykezelés, projekt tervezés, ügyfélkapcsolatkezelés a SZÁMADÓ vállalatirányítási rendszerben

Bármely szervezet hatékony irányításának kulcsa a megfelelő információ, a SZÁMADÓ Menedzsmentrendszerek feladata, hogy a vállalatirányítási rendszerre épülve pontos képet adjon a cégnél zajló munkákról és folyamatokról, a dokumentumokhoz, projektekhez, illetve ügyfelekhez kapcsolódóan.

A vezetésnek pontos és naprakész információval kell rendelkeznie a pénztár helyzetéről, a költségek és bevételek állásáról, a befizetendő adókról, a raktárkészletek értékéről, a várható megrendelésekről, a nyereségességről cég- és projekt-szinten, az ügyfelekkel kapcsolatos eseményekről, a kiadott feladatok státuszáról, a fontos dokumentumok elintézettségéről, és így tovább. Ahhoz, hogy a saját feladatára koncentrálhasson, elengedhetetlen, hogy ezek az információk naprakészen, gyorsan, és pontosan a rendelkezésére álljanak.

A vállalatirányítási rendszer biztosítja a betáplált adatok alapján a korrekt pénzügyi-számviteli információkat. Az erre épülő Menedzsmentrendszerek feladata pedig, hogy mélyebb, árnyaltabb képet adjon a vállalat összes fontos területéről, az értékesítéstől a termelésig, a számviteli eseményektől az ügyfélkezelésig, a cég belső folyamatairól, az egyes munkafázisok állapotáról, a vállalkozás egészének működéséről. A Menedzsmentrendszerek segítik a múltbeli eseményekkel kapcsolatos információk kinyerését, a jelenben kiosztandó és végrehajtandó feladatokat, és támogatást adnak a jövőbeli előretekintéshez. Segítik a cég napi szintű (operatív) irányítását, a feladatok kiosztását, visszakövetését és ellenőrzését, áttekinthetővé teszik a belső és az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatokat egyaránt, információval támogatják a vezetői döntéseket, és kiindulópontul szolgálnak a tervezéshez, elemzéshez, stratégiaalkotáshoz.

Minden vállalat emberek együttműködésén alapul, akik valamilyen érték teremtése érdekében közösen tevékenykednek. A működés lehet projektszerű - amikor egy előre meghatározott cél eléréséhez rendelnek erőforrásokat -, vagy esemény-alapú, amikor valamely beérkező inputtényező generálja az egymást követő tevékenységeket; illetve e kettő kombinációja. Dokumentumok kísérik a munkavégzés folyamatát; amelyek természetesen nem csak papíralapúak lehetnek, hanem egyre gyakrabban elektronikus formában készülnek - levelek, feljegyzések, kalkulációk, megrendelések, tervek, képfájlok, és így tovább. A munka során a cég számos külső partnerrel kerül kapcsolatba, fontos, hogy a vevőkkel, ügyfelekkel, beszállítókkal, alvállalkozókkal, viszonteladókkal kapcsolatos ügyek és folyamatok is az eredményes munkát szolgálják. A Menedzsmentrendszerek feladata tehát, hogy átfogja a cég működését kísérő folyamatokat, dokumentumokat és partnerkapcsolatokat, segítse a célok megvalósulását.

A SZÁMADÓ Menedzsmentrendszer elemei:

A megoldások külön-külön, és együtt is bevezethetők. A funkciói egymással szorosan összefüggenek, így mindig a bevezető cég működése, folyamatai határozzák meg, hogy az alapelemek - projektek, dokumentumok, vagy az ügyfelek és események - melyike kapja a fő hangsúlyt. A Menedzsmentrendszerek a SZÁMADÓ vállalatirányításra épülnek, azzal szoros integrációban működnek. Egyedi projekt keretében valósíthatók meg, minden esetben pontos igényfelmérés, és testreszabás kíséri a bevezetést.

Kapcsolódó fogalmak: vállalatirányítás, erp, intergált rendszer, ügyviteli rendszer, dokumetumkezelés, projektkezelés, CRM, ügyfélkapcsolat-kezelés

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez


HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS:
(kérjük, adja meg e-mail címét)

 
SZÁMADÓ KFT.
1091 Budapest Üllői út 119. | Telefon/fax: 215-0256 | E-mail: mail@szamado.hu

Grafika & Kép: KHP Budapest |programozás: WebGeneral