KERESÉS
 


A SZÁMADÓ vállalatirányítás előnyei

Szempontok, amelyek alapján a felhasználók a SZÁMADÓ Vállalatirányítás mellett döntenek ügyviteli-vállalatirányítási feladatok ellátására

Miniprojekt, vagy projekt? Alapvetően a feladatok összetettsége, a folyamatok bonyolultsága dönti el, hogy az adott esetben melyik módszer a céltavezetőbb A két módszer közötti különbség az, hogy a Miniprojekt bevezetések során nem alkalmazunk egyedi programozási eljárásokat, azonban a teljes SZÁMADÓ rendszer valamennyi eszköze és paramétere kerül bevetésre a kívánt cél elérésében. Ezzel szemben a Projektek során a megoldások egy része programozással valósul meg. Mindkét esetben a rendszer bevezetése az előzetesen elkészített és egyeztetett specifikáció, mely részletesen tartalmazza a megvalósítandó feladatokat pontokra szedve.

Gyors bevezetés: A SZÁMADÓ megoldások bevezetésére a SZÁMADÓ kifejlett módszertannal, tapasztalt konzulensi csapattal áll rendelkezésre. A megbízó igényeinek felmérése és az ügyviteli folyamatok áttekintése, esetleges újraszabályozása után azonnal megkezdődhet a rendszerbevezetés. Miniprojekt estén néhány hét, komplex projekt estén néhány hónap múlva a munkatársak rendelkezésére áll a működő rendszer.

Hazai fejlesztés: A SZÁMADÓ teljes mértékben hazai fejlesztők által, a magyar piacra létrehozott rendszer, ezért tökéletesen alkalmazkodik a hazai vállalkozások folyamataihoz, működéséhez, és a törvényi előírásokhoz. A megrendelők egyedi fejlesztési igényeinek megfogalmazásakor hazai rendszermérnökök, és hazai szoftverfejlesztők valósítják meg az egyedi programfejlesztést.

Reális árak: A SZÁMADÓ szoftverek és a bevezetési projekt ára a hazai vállalkozások büdzséjéhez szabott. A kiforrott rendszer rengeteg előre beépített sablont, kimutatást és egyéb automatizmust tartalmaz, így az egyedi igények gyorsan kielégíthetők.

Megbízható üzemelés: A SZÁMADÓ ügyfélszolgálat gyorsan és hatékonyan válaszolja meg rendszerek használata során felmerülő kérdéseket, és a modern technikai eszközök segítségével akár perceken belül megkezdi az esetleges hibák elhárítását az ügyfél számítógépén.

Folyamatos továbbfejlődés: A szoftveres csapat folyamatosan biztosítja a változó jogszabályoknak megfelelő új szoftververziókat, és minden szerződött SZÁMADÓ-felhasználó számára rendelkezésre állnak a legújabb megoldások kibővített funkciói. A felhasználó igényeinek változásával a SZÁMADÓ vállalatirányítási megoldások tovább bővíthetők már meglevő és adaptált vagy egyedileg kifejlesztett funkciókkal.

Kapcsolódó fogalmak: vállalatirányítás, erp, intergált rendszer, ügyviteli rendszer, dokumetumkezelés, projektkezelés, CRM, ügyfélkapcsolat-kezelés

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez


HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS:
(kérjük, adja meg e-mail címét)

 
SZÁMADÓ KFT.
1091 Budapest Üllői út 119. | Telefon/fax: 215-0256 | E-mail: mail@szamado.hu

Grafika & Kép: KHP Budapest |programozás: WebGeneral